zaterdag 18 juli 2015

Creatief en lief

Ellen heeft zich prima vermaakt vandaag: heel creatief. Ze kan helemaal fanatiek worden als ze weer een nieuwe hobby heeft ontdekt.
En ik vind het elke keer weer een wonder hoe geconcentreerd ze dan bezig kan zijn. Uren lang. Met een doorzettingsvermogen waar ik mijn petje voor af neem.


morgen nog een foto van het armbandje, want vanavond was het wel helemaal klaar, dankzij de hulp van Regina, die wel begreep dat Ellen niet tot morgen kon wachten...

Thijs had heerlijk geslapen bij Margriet. En vooral heerlijk gegeten: 6 croissantjes (maar het konden er ook 8 zijn...) yoghurt met fruitloops, ananas, meloen, sinaasappelsap en muffins. Hij rolde bijna naar het zwembad toe.
Er waren, dankzij de vakantie, meer kinderen. Onder andere van collega's van Margriet. Dat zorgde er voor dat Thijs zich ook nog eens heerlijk vermaakte.

Ik had, samen met Arjan en Ellen, even het hoognodige in huis gedaan. Om half 11 was ik bij het Hilton. Met nog een hele dag voor me had ik best tijd voor een cappuccino. We hebben uitgebreid bijgekletst. Het ontbreekt ons nooit aan gespreksstof.
Dus voor we het wisten was het half 2. Hoog tijd om weer eens op huis aan te gaan.
Offe, blijven jullie nog een broodje eten? Nouou, dat klinkt heel verleidelijk. En zo hebben we nog een heerlijke bagel met zalm gegeten. Staat thuis niet dagelijks op het menu...
Al met al was het echt even genieten van alles!
Lieve Margriet, bedankt! En tot gauw maar weer.

Geen opmerkingen: