zaterdag 10 oktober 2015

Zonsondergang

We hadden bedacht dat het wel eens goed zou zijn om samen even eruit te zijn, Ard en ik. Omdat Ard vanmiddag zou helpen bij een feestje met de kajakken, had hij gevraagd of we daarna nog even met een kajak eropuit mochten. Dat mocht, lang leve Ryan.
Zo ging ik om half 5 richting Piscaderabaai. Het was wel een poosje wachten tot de kajaks er aan kwamen, maar ik zat daar lekker in het zonnetje met mijn tas met broodjes gezond, rijstsalade en fles rosé. En koelelementen...

We gingen buiten langs, dus niet de baai in. Richting Blue Bay. Ik moet zeggen dat ik niet zo'n held ben op zee. Dat heen en weer geslinger op de golven, brr. Maar we zijn niet zo ver gegaan. We hebben een plekje gezocht met een beetje zand voor de kajak en toen zijn we zelf neer gestreken op een aangespoelde boomstam.

Niet dat we zoveel van de zon onder hebben zien gaan, want er zaten nogal wat wolken in de weg, maar het was wel lekker zo. Hapje eten, slokje drinken, beetje praten en genieten van het uitzicht:





Geen opmerkingen: