woensdag 8 oktober 2014

KLM

Thijs kan aan het werk. Goed dat het vakantie is... Eens zien wat zijn creativiteit oplevert. Wel heel leuk bedacht van KLM, zo'n actie voor kinderen. Ellen vond het verschrikkelijk oneerlijk dat ze buiten de boot viel. Ze dacht nog te kunnen proberen om ook iets in te leveren, maar ik heb haar verteld dat je uiteindelijk je paspoort moet laten zien. Tja, dat is dan wel duidelijk.
Elke keer kon ik de actie niet vinden, had het alleen nog maar gehoord via de radio. Dus ik was al bang dat het niet meer wat zou worden. Tot vandaag...

VLIEG MET KLM NAAR JOUW DROOMBESTEMMING!
KLM viert haart 80ste verjaardag op Curacao en Aruba en wil dit samen met jou vieren. Daarom geven wij twee vliegtickets weg naar het land van jouw dromen!
Wil jij meedoen aan deze wedstrijd en ben je tussen de 6 en 12 jaar oud, maak dan een tekening van jouw droombestemming, neem hier een foto van en mail jouw tekening naar ons.
Wil je lievereen gedichtje of verhaaltje schrijven over jouw droombestemming, dat kan ook! Mail jouw tekening, gedichtje of verhaaltje naar reservations.curacao@klm.com en wie weet win jij jouw droomreis!
Je kunt jouw tekening, gedichtje of verhaaltje tot 1 december naar ons toesturen of persoonijk komen afgeven bij het KLM hoofdkantoor op Hato als je op Curacao woont. Als je op Aruba woont kun je jouw creatie inleveren bij het KLM kantoor aan de Rockefellerstraat 1, office 4.
Op 10 december zullen we verklappen wie de winnaar is!



Vandaag had ik bedacht om witte kool te gaan eten. Dat wil zeggen, gister had ik dat al bedacht. Arjan keek niet heel blij. Thijs begon al te protesteren. Theo was blij dat hij ons restje van gisteren kreeg. Maar tot mijn verrassing viel Thijs meteen aan en vond hij het erg lekker zelfs! Ik had het gekruid met een bami-boemboe. Voor herhaling vatbaar. Zo zie je maar weer, soms valt het mee... De rest heeft onder licht protest ook zijn bord leeggegeten :) Het is best een kunst om elke keer weer te bedenken wat we gaan eten en dan ook nog rekening te houden met wat iedereen lekker vindt.
Iedereen verheugt zich nu op vrijdag, want dan gaan we barbecueën. Ter ere van onze gasten (die morgen aankomen).

Geen opmerkingen: