zondag 27 december 2015

Oppas

Vanmorgen zijn we al op tijd naar de kerk gegaan. Alhoewel ik eigenlijk nog eerder weg had willen gaan, maar het is natuurlijk even wennen, vanuit een ander huis dan je eigen.
Vannacht realiseerde ik me ook dat ik bijna nooit meer in een ander bed lig, vandaar ook dat het slapen niet zo best lukte. Hopelijk gaat dat komende nacht beter.
Nadat we dus de honden naar buiten hadden gebonjourd, alle ramen en deuren goed hadden afgesloten, de poort open hadden gedaan, de auto naar buiten hadden gereden, de poort weer hadden afgesloten... konden we wegrijden. Nu ja, we waren nog vroeg genoeg bij de kerk.
We hadden een fijne dienst met elkaar.
Na kerktijd zijn we, door de regen, terug gegaan naar huis. Daar zagen we op Facebook dat Theo en Jacolien veilig in Drachten waren aangekomen. Wat ben ik dan blij met ons digitale tijdperk, zodat dit soort informatie gelijk gedeeld wordt...

Wij hadden een rustig dagje. Lekker lezen, op de laptop, eindje wandelen met de honden, spelletjes doen.



leuk om in een andermans boekenkast te snuffelen...

hoe een poes om aandacht vraagt


En pannenkoeken eten.

Af en toe horen we wat vuurwerk, maar de dieren zijn nog niet erg onder de indruk, gelukkig. Wat dat betreft hebben we een makkie aan het oppassen!

Geen opmerkingen: