donderdag 4 september 2014

Eindelijk!

Vanmorgen kreeg ik bericht dat mijn zieke collega eindelijk weer gaat beginnen. Ik denk dat het best nog wel spannend is voor haar, want ze is meer dan 2 maanden ziek geweest. Hartproblemen... Maar ik ben heel blij dat ze weer gaat werken. Vanaf maandag ben ik dan gewoon weer in het ziekenhuis. Waar inmiddels ook een nieuwe analist is begonnen. Dus zo langzamerhand gaan we de goeie kant weer op qua personeel.

Vanmiddag vond ik nog een leuke site over rekenen. Beter Rekenen http://www.beterrekenen.nl/website/?pag=223

Daar zijn Ellen en ik behoorlijk wijzer van geworden. Nu weten we hoe we breuken moeten vermenigvuldigen. En hoe je bijvoorbeeld 100x2/3 doet. Hopen dat Ellen het morgen op school ook nog weet.

Eigenlijk ben ik wel benieuwd of men in Nederland wel weet dat hier fruit en groente niet meer ingevoerd mogen worden vanaf Venezuela. Dat zeg ik verkeerd: want het is niet de schuld van Curaçao, maar de president van Venezuela heeft de uitvoer verboden. Dat betekent inmiddels dat er alleen nog appels liggen uit Nederland en Amerika. En sinaasappels, ook ergens vanuit Californië. Maar in de vakken van de paprika's ligt niks meer. Geen meloenen. Hoe zouden ze dat bij de Barkjes doen? Stiekem heen en weer varen? Of ligt er volgende week echt niks meer? We hoeven niet jaloers te zijn op de Venezolanen. Het is daar een drama.

Ard heeft het appartement schoon gemaakt. Klaar voor onze gasten, die volgende week komen.
Nu nog even wat drinken en dan lekker slapen. Nog één dagje en dan is het weer weekend!

Geen opmerkingen: