dinsdag 2 april 2013

stormwind en gas op

Waaien dat het doet! Heel geweldig. Af en toe ben ik bang dat de was met waslijn en al de lucht in vliegt. Tot nog toe is het niet gebeurd.
Om kinderen een beetje te prikkelen tot iets actiefs mochten ze vandaag na half 11 niet meer op de laptop. Theo ging spontaan mijn auto wassen. Daarna verder zagen aan een flinke stam. Oftewel, fantasie genoeg om anders te gaan doen. Omdat het zo waait ziet je auto er ook gelijk een stuk smeriger uit, alle stof blijft er aan plakken. Gelukkig zien alle auto's er zo uit. Maar die van mij dus even voor een dagje niet!

Ard  heeft ook altijd veel last van stof... bah!
 
Arjan heeft iets minder fantasie. Die ging met Thijs bezig met schaken. En boeken lezen.
Ik ben naar de huisarts geweest om nieuwe recepten. Natuurlijk zat het daar bomvol, na een lang weekend. Dus of ik vanmiddag terug wilde komen. Graag.
Toen naar de Centrum voor boodschappen.
Ard was al om half 7 weg, vanmorgen. Die ging weer aan het werk. Ik heb er niet veel van gemerkt.



Vanmiddag zijn we naar de baai gegaan. Nadat ik nog even Ellen haar haar had geknipt. Het werd hoog tijd. We hadden een beetje verschil van mening over de lengte. Nu vind ik dat er te weinig van af is. Misschien ook wel beter zo dan andersom. Gewoon iets sneller weer de schaar er in.
Na het knippen gingen Ellen en Thijs gelijk naar het strand. Ik moest nog die recepten ophalen. Was wel een slimme tijd, want in de Botika was het heel rustig. Niet te geloven: ze hadden zelfs genoeg Concerta. En dat na mijn gemopper tegen Ben dat ik altijd wel 2 of 3 keer terug moet komen. Sorry, soms gaat het ook wel goed.
Dus was ik heel snel weer thuis, wat een mazzel. Waren Theo en ik ook om goed 3 uur al aan de baai. Eigenlijk een prima tijd. Geen kans meer op verbranden. Theo en Thijs hebben zich wel ruim een uur vermaakt in de golven. Voor snorkelen was het veel te ruig.

 
Oh ja, namens Ard bedankt, alle lieve kijkers en lezers, voor jullie deelname aan het sexperiment van gisteren, de prikkelende blog-titel heeft een kijkcijferhit opgeleverd... het aantal pageviews is ineens verdubbeld ten opzichte van de maandagblog....  en dat door een paar banale leguanen.......

Geen opmerkingen: