maandag 22 juli 2013

Dushi hende

Vanavond hebben we heerlijk gebarbecued. Enorm gezellig met Ben en Katinka en de jongens, en om de feestvreugde nog meer te verheugen hadden we Herman en Anja ook gevraagd.


Ben heeft vanmiddag gevist met Theo en Arjan, en Emsie en Daniël (jawel, die vriend van Thijs...) Met veel passie en plezier hebben die mannen zich vermaakt. Ze hadden een stuk of 8 vissen die groot genoeg waren om op de bbq te leggen. Alleen moesten ze eerst nog schoongemaakt. Ik had gezegd: ik lust graag vis, maar ik maak ze niet schoon.



Nee, nee, dat hoefde ook niet. Met als gevolg dat Ben met Theo en Arjan flink aan het schrapen is geweest. Zelfs Herman heeft nog een velletje van een vis gehaald. Toen ze dan zonder ingewanden en kop, maar met staart, op een stuk folie lagen, hebben Anja en ik de kruiden erop gedaan. Toen konden ze, ingepakt en wel, op de bbq. En lekker dat het was!!


 Ik zei al tegen Theo dat hij van mij elke week vis mocht vangen. Als hij ze zelf dan ook schoonmaakt... Helaas zag hij dat niet zitten. Dus, daarop wachten we dan, Ben! Als jullie hier komen wonen :)



Dat zijn toch wel echt de leuke dingen om te doen, samen met die dushi hende (leuke mensen).

Geen opmerkingen: