maandag 15 juli 2013

Het zal je maar gebeuren...

Ard ging vanmorgen gelijk met mij weg. Arjan en Thijs mee. En dat op z'n eerste vakantiedag. Hoezo, vakantie?? Arjan ging weer meehelpen met klussen op de scholen. Thijs mocht andere 'klussen' doen. En de mannen op school zeiden: Zullen we vanavond met elkaar gaan eten op Lions'Dive?
Het zal je maar gebeuren. Je helpt een dagje mee en dan 's avonds lekker uit eten! Wat een pret.
Zo zat ik vanavond met Theo en Ellen rijst met zoetzure saus te eten. Overigens ook heerlijk.
Theo was klaar met verven. Morgen mag hij weer helpen met tuin-onderhoud. Ik zei al: Let goed op, dan kun je het komende jaar onze tuin onderhouden. Maar dat was niet hetzelfde, zei hij.
De tuin is best netjes, vind ik. We hebben weer aardig wat onkruid weggewerkt. Leguanenpoep opgeruimd. Dode blaadjes opgeraapt. Je ziet ook wel alles op dat witte grind.

Ellen was in haar eentje naar de baai geweest. Daar had ze een stel meisjes ontmoet die er vorig jaar ook waren, vertelde ze. Ze hadden het gezellig gehad. Thijs ging vanmiddag ook nog een poosje. Samen kwamen ze terug, hadden even een taxi geregeld (lees: golfkarretje). Het zal je maar gebeuren...

Morgen zal ik eens een foto maken van de bananen. Het schiet nu mooi op, ze kleuren al aardig naar geel toe. Misschien kunnen we ze er al wel afhalen en rijpen ze verder. Hoe zullen ze smaken??

Geen opmerkingen: