zondag 27 juli 2014

Tarp

dit is onze amandel, er groeien bloemetjes aan. Zouden we amandelen krijgen?

dit is het nieuwe verblijf van de schildpad, met schaduwton...

... en zwembad
Eigenlijk had ik erg veel zin om in alle rust in onze eigen tuin te genieten van mijn boek. In de hangmat. Maar hoe kom je aan schaduw? Want onze amandel doet het heel goed, maar daar kan ik nog niet onder liggen... behalve als ik plat op de grond ga liggen. En ik ben geen schildpad, dus dat doe ik niet. Dacht ik: de tarp??? Heeft Ard voor mij de tarp opgehangen zodat ik heerlijk in de schaduw hing! Lezend in het derde deel over koning Hizkia, van Lynn Austin. Mooie serie.
Bananen zijn rijp...
en er is al weer een nieuwe tros aan het groeien, voorlopig eten wij wel bananen en drinken we bananensmoothie 

2 opmerkingen:

Stijnie zei

Bananen eten uit eigen tuin!
Dat zouden we allemaal wel willen.
Geniet er van!

Mariëtte Koops zei

Ja, en die bananen zijn nog maar het begin. Straks nog amandelen en mango's (laten we het hopen...) Maar ja, in Nederland eet je aardbeien uit je eigen tuin, is ook lekker. En wat eten jullie zoal?? :)