donderdag 31 juli 2014

Met een knipoog...

Beetje gepikt van een andere blog: soms zit het mee, soms zit het tegen. Had ik gister gehoopt bij de dokter recepten te krijgen voor een half jaar, ging dat feestje mooi niet door. De assistente vond het niet goed. Officieel heeft ze ook gelijk, dus ik ben maar niet in discussie gegaan. Als ik bij de dokter zelf kom, geeft hij ze wel mee. Dus een kleine tegenvaller. Ach, er zijn ergere dingen te bedenken.
Aangezien de bodem van het laatste potje rap in zicht komt, moest ik vandaag wel naar de Botika. Waar ik verwachtte voor één maand medicijnen mee te krijgen omdat de baas zelf met vakantie is. Maar nee, wat een meevaller: ik kreeg evengoed voor 3 maanden alles mee. Dat wil zeggen, ze hadden niet alles op voorraad, de rest komt binnen een paar dagen. Yes, mooi zo!
Toen waren we ook al bij de Bruna geweest voor de schoolspullen. Agenda's natuurlijk, kaftpapier, schriften, kladblokken, groene en rode pennen, en nog veel meer.
Thijs heeft heel veel zin om naar school te gaan. Hij heeft zichzelf nog even getrakteerd op een echte voetbal. Nu gebruikte hij vaak die van Theo, maar Theo vindt dat meestal niet zo goed. Die is zo zuinig op zijn ballen...

Nog een stop bij de Centrum om eten voor vanavond te halen. Arjan was ook mee, dat gebeurt niet zo vaak. Dus gaf ik hem de opdracht om eten uit te zoeken. Weet ik tenminste zeker dat we geen gezeur hebben aan tafel. Rijst met kip-kerrie, of ik dat goed vond. Tuurlijk, prima plan.
Zegt Thijs tegen mij: Moeten we even oom Herman bellen of hij ook komt eten, want die houdt daar ook zo van!
Dat hebben we niet gedaan. Maar verder zou ik niks zeggen...
Het was heel gezellig aan tafel :) :)

Geen opmerkingen: