zondag 29 juli 2012

Bijzonder

We hadden vanmorgen een bijzondere dienst in de kerk. Kevin Linzey deed belijdenis van zijn geloof. Hij studeert in Nederland, maar is hier opgegroeid. We hebben nogal eens een keer dopen in de kerk. Veel kleine kinderen. Weinig opgroeiende jeugd, dus zelden belijdenis-doen. Daarom was het een extra feestelijke dienst! Ds. de Vries leidde de dienst. Hij is hier met zijn gezin op vakantie. Hij heeft hier eerder jaren gestaan, dus dat maakte het ook speciaal. Alles kwam bij elkaar...
Na de dienst was er, natuurlijk, koffiedrinken. Dat is toch een goede gewoonte, hier. Door de week spreek je elkaar niet zo vaak, dan is het fijn om op zondag bij te praten. Al dan niet op geestelijk vlak.
Ook hebben we weer afscheid genomen van een gezin dat terug gaat naar Nederland.
Ellen heeft haar hart op kunnen halen in de crèche. Ze vindt dat geweldig.

Na de wraps, tussen de middag, zijn we naar de baai gegaan. Al was het maar anderhalf uur, toch heerlijk om even onder de palmen te liggen, te genieten van het geruis van de golven, de zon te voelen.
En vanmiddag weer naar de kerk. Ik ben weer helemaal opgeladen!

Ik heb Theo zijn reactie op het verdwijnen van de schildpad nog niet gehoord. Ellen en Thijs wachten in angst en beven af...

Verder ben ik aan het zoeken naar een mogelijkheid dat meelezers zich aan kunnen melden voor een bericht via e-mail. Het moet ergens kunnen. Maar ik weet nog niet alle mogelijkheden. Misschien dat ik nog eens even bij Annerieke aan moet kloppen. Handig zulke blog-vriendinnen!

Geen opmerkingen: