woensdag 25 juli 2012

Mannen naar Fort Lauderdale

Van de week hebben we de kaart van Amerika er maar eens bij gepakt om te zien waar Fort Lauderdale eigenlijk ligt. Vlak boven Miami. Wel 2 uur rijden. Op de kaart lijkt het maar een kippeneindje. Ik had zopas een sms-je van Ard: We zijn er. Dan weet ik nog niet wat hij bedoelt, maar ik denk dat ze in FL zijn, en niet dat hij bedoelt dat ze in Miami zijn geland. Die gaan even een paar dagen genieten van het hotel-leven.
Vanmorgen zijn ze nog met de judo-pakken-met-geborduurd-logo naar Blue Bay geweest. Foto's gemaakt op het strand.





Toen ik weer terug was van Hato en boodschappen doen hebben we even wat leuke afspraken gemaakt. Met z'n drietjes is het toch best heel anders. Eerst even wat noodzakelijke dingen in huis doen en toen hebben we spelletjes gedaan. Kwartet. Niet echt mijn favoriet, maar je moet wel eens wat. Het is wel duidelijk dat Ellen weet wat verliezen is, het kan haar ook niet zoveel schelen. Thijs wint vaak en die kan héélemaal niet tegen zijn verlies. Iets om aan te werken, zullen we maar zeggen.
Na de afwas zijn we allemaal met een boek op de bank gekropen. Nieuwe afspraak: na het eten geen laptop meer aan (behalve als de kids naar bed zijn, dan mag ik weer... verschil moet er zijn). Lezen of een spelletje doen. Niemand protesteerde. Thijs las zo zijn boek uit. Mag hij morgen weer een nieuwe uitzoeken. Wat een geluk dat wij zoveel boeken hebben. Ellen is helemaal verdiept in Eelke van de boswachter. Ook een oud boek (jaren 60?) maar het blijft leuk. Net als Saskia en Jeroen, Lotje en Ernstjan en Snabbeltje. 

Morgen en overmorgen hebben de jongens eerst trainingsdagen. Ze gaan het vast leuk hebben met elkaar!
zou hem wel willen draaien, maar ik weet niet hoe dat moet... dus verdraai je nek, dan zie je Theo en Arjan op het strand van Blue Bay voor de show een potje judoën


2 opmerkingen:

Petra zei

Stoer hoor! naar Miami!! Je moet de foto's draaien in je afbeeldingen en daarna pas uploaden hier. Succes!!

Mariëtte Koops zei

het gekke was dat hij gewoon recht in het overzicht zat. En ineens kwam hij hier gedraaid terecht. Snap niet hoe dat zit.