maandag 22 februari 2016

Heerlijk

Zaterdag heeft Ard met Thijs pizza gebakken. Heerlijk! Het scheelt dat Theo er niet bij was, we hielden wel wat stukken pizza over. Vandaag hebben we de laatsten gegeten.
Thijs wilde graag helpen met pizza bakken. Om twee redenen, wie helpt met eten koken hoeft niet af te wassen én Thijs vindt het leuk om pizza te bakken. Dus ik had een makkie...
hoe kneed je een deegbal


voor ieder wat wils

tonijn, salami en Hawaii

Gisteravond hadden we kring, maar er waren heel weinig leden. Eigenlijk waren wij als enigen bij Billy en Vanessa. Gelukkig houden wij heel erg van wraps en hebben we Vanessa wel van de wraps afgeholpen. De restjes kregen we mee naar huis, zodat we vandaag "kliekjesdag" hadden. Pizza en wraps, krop sla erbij, komkommer. Al weer heerlijk gegeten!

Vorige week hadden we bolo van een dokter bij ons in het ziekenhuis. Dat gebeurt natuurlijk niet alle dagen. Dus we hebben héérlijk gesmuld. Chocola, het lag als een baksteen op mijn maag, zo machtig.

En dan gelijk maar even wat foto's van 'mijn' ziekenhuis:


centrifuge om de stolbuizen af te draaien


de prikstoel, en helemaal links een bank voor mensen die het loodje leggen

mijn kantoortje

leeg lab, voorlopig

op de verpleegafdeling, een soort huiskamer

binnentuin

mocht het regenen, dan kan ik bijna droog onder de overkapping door naar de verpleegafdeling lopen

al die Oleanders ruiken vooral 's morgens, zo vlak na zonsopkomst zo heerlijk

zitjes buiten voor patiënten

verpleegafdeling

Bijschrift toevoegen


ons mooie logo

de hoofdingang

De prikpoli, oké, het ziet er van buiten niet heel uitnodigend uit, maar binnen zorg ik voor de gezelligheid :)

Geen opmerkingen: