dinsdag 2 februari 2016

Nog even doorgaan

Vandaag zijn we nog maar even doorgegaan met feestvieren. Jammer genoeg moest Ard weer gewoon aan het werk, maar ik had mijn vrije dag omgewisseld. In plaats van donderdag was ik vandaag vrij. Leek me wel zo leuk voor de kinderen.
We zijn vanmorgen naar Mambo-beach gegaan, naar het Aquasplashpark. Shavony kwam daar ook heen. Omdat alleen de VPCO-kinderen vrij waren, vandaag, had ik ingeschat dat het 's morgens vast nog niet zo druk zou zijn. En inderdaad, goed gedacht. We kwamen er om ongeveer tien voor elf aan. Toen was er een groepje ouderen aan het plezier maken op die waterbaan. Ze hebben het wel slim bedacht. Voor elk uur een andere kleur polsbandje. Onze kids kregen een groene en konden bijna meteen het park in. Er waren nog 3 Amerikaanse meisjes, voor de rest niemand. Alle ruimte dus om met z'n vieren pret te maken.






We hebben Shavony gezellig meegenomen naar huis, nadat het uur om was en we nog wat gegeten en gedronken hadden bij de baai. Thuis hebben ze de hele verdere middag spelletjes zitten doen. Heerlijk, zo'n dag, even geen werk en geen huishouden. Alleen een paar wassen wegwerken en eten koken. Dat stelt natuurlijk niks voor...

Geen opmerkingen: