donderdag 27 juni 2013

En verder...

En verder is Ard gevraagd om toch morgen met de papieren weer bij Curgas te komen. Om te laten zien dat hij echt betaald heeft. Hij heeft gezegd dat hij met vlaggetjes en ballonnen komt, omdat het minstens de 25 ste keer is dat hij er is.... Theo wil het graag filmen. Maar ja, die moet verven morgen.

Verder is ook een paspoort aanvragen iets waarvoor je een lange adem moet hebben:
Net geprobeerd om een paspoort te krijgen voor Theo en mij. Aangezien de geboorte-akte van Theo nog niet is aangekomen, werd hem dat niet. Maar ook bij mij viel het niet mee: mijn hoofd op de foto was te groot! Je gelooft toch niet hoeveel er tegen kan zitten. Maakt u maar een nieuwe afspraak, zegt ze. Moet ik dan weer 2 maanden wachten? Tja, misschien wel.
Terug naar de fotograaf. Daar heeft hij een nieuwe foto gemaakt. Hopelijk nu wel met de goeie afmetingen. En ik kreeg ze gratis. Dat was dan weer wel een meevallertje.
Gelijk door naar Bentana di Information, voor een nieuwe afspraak. Zitten ze niet meer in Punda, bij de Pontjesbrug. Zijn net verhuisd naar Saliña... Telefoonnummers opgeschreven. Zijn we thuis, bel ik, zijn ze net gesloten. Grrrrrrrr.


Aldus mijn verslag op FB.

Soms krijg je echt de kriebels van hoe alles gaat.
Maar gelukkig komen dan Herman en Anja eten, en komt de humor boven.

En vanavond hebben we heerlijk gezongen. Morgen is er een alabansa: lofprijzing. Een evangelisatie-activiteit van de Papiamentstalige gemeente. Ik heb me stiekem aangemeld als zanger. Wel even wennen om voor, o nee, achter een microfoon te staan. Maar het is erg leuk.

Als klap op de vuurpijl kondigde stewardess Margriet, onze grote vriendin, aan dat ze wel zin had om een weekje hierheen te komen. Haha, ja, wie niet. Dus onder gejuich gingen alle kinderen akkoord. Theo en Arjan blij dat ze een weekje samen mogen slapen. En voor de rest worden er grootse plannen bedacht om te gaan doen. Ellen zei al dat het hééél mooi uitkwam dat ze vakantie had. Inderdaad, Ellen, dat vind ik ook! Want dan komt ze zaterdag al. Dat zal dan in hetzelfde vliegtuig zijn als onze andere logees. Gezellig :)
Als je dan niet naar school hoeft, mag je mama helpen met soppen! Fijn hoor, zulke grote kinderen.


Geen opmerkingen: