dinsdag 5 maart 2013

lezers

Zo grappig, het blijkt dat we meelezers hebben in Portugal en Spanje. Ik snap niet dat die mensen dat begrijpen. Maar soms hebben we heel leuke reacties. Misschien ook door de foto's?


Vandaag ben ik naar de bieb geweest. Morgen komt de container! Yes, pakjestijd. Volgende week de boeken uitpakken.
Er is een flinke zandstorm naar binnen gewaaid. Had ik zo mijn best gedaan om de kasten schoon te maken. Ik was ook al een heel eind. Lag er toch een laag zand en stof! Echt niet leuk meer. Kan ik weer overnieuw beginnen. Grrr. Dat is het nadeel van open kasten en shutters.
De juffen reageerden heel leuk op de loper die ik vandaag meegenomen had. Met nep-plantje. Alles van Ikea. We hadden 2 jaar geleden een heleboel plantjes meegenomen. Staat best aardig. Maar ik had wel wat over en die grote tafels in de bieb staan zo kaal. Eén voor één kwamen de juffen binnen. En één voor één zeiden ze: Wat gezellig!!
Goed gevoel.

Nieuws uit de regio: Chavez is overleden.


Natuurlijk zaten we daar met elkaar al maanden op te wachten. Voor de Kerst ging het grapje hier al over het eiland: Wat is de overeenkomst tussen een kalkoen en Chavez? Allebei halen ze de kerst niet...
Beetje bot, dat wel. Maar nu is hij dus echt dood. Wat gaat er nu gebeuren? Best spannend, ook hier. Venezuela is dichtbij!

Ten einde raad heb ik een bestelling gedaan bij Bonprix in Nederland.

De rafels hangen aan mijn korte broek. Je moet toch wat?? Alleen is het even afwachten of de broeken ook gaan passen... Eind volgende week komen opa en oma Vreugdenhil terug. Dan zullen we het zien.
Ze nemen ook judopakken mee voor de jongens. Bij Thijs hangen de rafels aan broek en jas, hoog tijd, dus.


Morgen beginnen we met schoonmaken van het appartement.
Wat een luxe: gasten die zelf meehelpen met schoonmaken. Eerst maar eens de ramen. Er is weer genoeg stof tegenaan gewaaid.
En als we het nú goed doen, hoef ik volgende week direct niet weer...

4 opmerkingen:

janwillem zei

Volgende week moet het wel bling bling zijn, rode loper uit flesje champagne.

Mariëtte Koops zei

Als jij die rode loper en dat flesje champagne dan even brengt, leggen wij het wel neer...

Stijnie zei

Ik kan met je meevoelen, een zandstorm, ik ken het uit Soedan, daar heet het een haboeb, alles schoon en dan overal, écht overal een laagje zand op, tot in je bed toe, en er zat niks anders op dan weer aan de slag te gaan.....
Geweldig dat je helpende handen hebt!

Stijnie zei

Ik kan met je meevoelen, een zandstorm, ik ken het uit Soedan, daar heet het een haboeb, alles schoon en dan overal, écht overal een laagje zand op, tot in je bed toe, en er zat niks anders op dan weer aan de slag te gaan.....
Geweldig dat je helpende handen hebt!