maandag 11 maart 2013

Bezigheden.

Vanmorgen zou ik eerst met allebei mijn zusjes skypen. Dat feest ging niet door, want de één was haar wachtwoord kwijt van skype. Gelukkig was de ander wel online. Zodoende ben ik weer een beetje op de hoogte van het familie wel en wee in Nederland.
Daarna heb ik alle zakken met kleren uitgezocht. Hadden we gekregen voor een gezin op Bandabou. Ik ken die mensen zelf niet, maar via via had ik gehoord dat ze heel erg verlegen zitten om jongens kleren. In Nederland is er flink verzameld. Ik denk dat die jongens héél erg blij zullen zijn met deze spullen! Hartverwarmend. Morgen zal ik het even afgeven bij Jeugd en Gezin, daar werkt de maatschappelijk werkster die mij gevraagd had. Heerlijk om mensen blij te kunnen maken.

Theo en Arjan waren al op tijd weer thuis van hun toetsen. Theo heeft het laatste stuk geskeelerd. Lekker afgereageerd. Nu zijn ze allebei klaar met hun toetsen en morgen beginnen de gewone lessen dan weer.
De laatste maanden van het schooljaar! Het vliegt ook voorbij.

Vanmiddag ben ik in de tuin aan de gang geweest. Het was hoog tijd om onkruid er uit te trekken.

Geen opmerkingen: