zaterdag 16 maart 2013

Zingen enzo

Vanmorgen is Ard al om kwart over 8 weggegaan, met Ellen. Die werd bij de poort opgepikt door Daphne en haar ouders om naar de Zeeverkenners te gaan. Zo fijn dat ze meestal mee kan rijden!
Daarna reed Ard door naar Rianne. Alle overgebleven spullen zijn in de Pick-up gekieperd en Rianne en Maarten zijn er bij Hato weer uitgekieperd, die gingen door naar Bonaire.


En daarna reed Ard door naar Wouter en Vera om te gaan zingen. Donderdagavond kon er niemand, dus moest het maar op zaterdagmorgen. Ik heb nog even getwijfeld of ik ook zou gaan, maar er was nog te veel thuis te doen.
Theo is al dagen bezig met zijn Engels-toets van komende maandag: een boekbespreking. Hij houdt het nog steeds vol om niet op zijn laptop en zijn i-pod spelletjes te doen. Inmiddels heeft hij een andere bezigheid gevonden: sudoku's. En regelmatig racet hij even een rondje op zijn skeelers.
Arjan heeft vandaag de power point gemaakt voor morgen, alleen mankeert er nog wel wat aan. Daarom zit Ard (voor de verandering) de boel nog na te kijken.

Aan het eind van de ochtend kwamen opa en oma de pakketten uit Nederland brengen. Bermuda's, langer en korter, topjes, shirts... alles paste. Wat een geluk! Ik ben zo blij!!
Verder kreeg ik nog 2 jurkjes. Een stuk of wat modebladen, zodat ik in het vervolg zelf broeken kan maken. Wel zo fijn, want stof is hier wel te krijgen.
Ook zaten er nieuwe judopakken in voor de jongens. Vooral Thijs had die hard nodig, de helft van zijn pijpen viel er bijna af. Na Theo en Arjan was nog eentje teveel. Het pak is finaal versleten. Dus nu mag hij maandag zijn nieuwe pak aan.


Vanmiddag is Ard met Ellen en Thijs naar de baai geweest. Even lekker relaxen.
Ondertussen kwamen opa en oma nog een keer langs. Ze hadden de wasmachine stuk en de was kletsnat. Gelukkig doet die van mij het goed... Ik hoop voor nog héél lang.



Vanavond hebben we weer wraps gegeten. Zo heerlijk! Blij toe dat de kinderen dat ook allemaal lekker vinden.

Geen opmerkingen: