vrijdag 15 maart 2013

Afscheid op de Handelskade

Want dit was de laatste avond van Rianne op Curaçao. We hebben gezellig met elkaar een ijsje/brownie/tiramisu/shake gegeten bij Iguana. We hadden het uitzicht op de Pontjesbrug, die niet meer open kon. Jammer voor de bootjes die erdoor moesten... De motor van de Pontjesbrug is kaduuk en een loodsboot moest het hele geval opentrekken. Ben wel benieuwd hoe ze dat morgen gaan doen! Want dit werkt een stuk langzamer dan normaal.



Vandaag was mijn auto bij de garage: lekke remleiding. Heel handig dat de auto van opa en oma nog voor de deur stond. Maar dat betekende dus wel dat ik weer met een schakel-auto de weg op moest. Achteraf viel het best mee. Af en toe vergat ik door te schakelen, maar daar komt je ook wel snel genoeg achter.
Halverwege de ochtend sms-te Arjan dat hij om half 1 vrij was (alweer...) en of hij met mij mee kon rijden. Dus ik ben eerst Ellen op gaan halen, daarna naar de Albert Schweitzer. Stond ook Theo daar kant en klaar. Hmm, dat werd een beetje proppen, en toen ook nog de hoge brug over. Maar het ging goed.

Opa en oma troffen het: strenge controles, dus het duurde tijden voordat ze door de douane waren en ze stonden ook nog achteraan de rij. Dat was hun geluk, toen waren de douanes het wel zat. Zij mochten gewoon doorlopen. Zagen er natuurlijk ook niet echt uit alsof ze met drugs in de koffers rondlopen.
Hebben we weer eens met elkaar gegeten!
Theo en Arjan hadden de auto van opa en oma blinkend schoon gepoetst. Ik mocht er zelfs niet meer mee weg om gehakt op te halen voor de macaroni. Heb ik wel gedaan, anders werd het zulke kale macaroni! En nu was-tie heerlijk: dankzij de restjes van Rianne...

Geen opmerkingen: