donderdag 7 maart 2013

gevlogen....


de vogels zijn gevlogen



Had ik het hele verhaal opgeslagen, is het zomaar verdwenen! Dus nog maar eens opnieuw.
Vanmorgen zijn we hard aan het schoonmaken gegaan, papa, mama en ik. De buffetkast is nog net niet van zijn plek geweest, voor de rest zijn alle randjes en richeltjes gedaan. Het is er brandschoon. Nu maar hopen dat er niet weer een lading zand naar binnen waait. 

Rianne was vandaag de hele dag voor school onder de pannen. Dus ze had haar broer Maarten bij ons geparkeerd. Een gezellige jongen, zodat we lekker afgeleid werden van het naderende afscheid. Theo kwam ook op tijd thuis. Al met al een leuk koffie-uurtje. Dan merk je dat Theo al best volwassen kan reageren. 

Ard had Maarten gevraagd om foto's te maken van het appartement. Daar zijn die jongens een hele tijd zoet mee geweest (nadat wij alles schoon en netjes hadden...) Alleen niet zo slim van mij om de bedden in de tweede slaapkamer niet op te maken. Krijg je een beetje kale foto's van. Volgende keer beter.

Ard z'n werk viel vandaag aan alle kanten mee. Soms heb je dat... Nu kon hij Thijs ophalen van school, hoefde ik alleen naar de Dividivi. En konden we voor de laatste keer met elkaar eten. Dat gebeurt niet zo vaak tussen de middag.
Na het eten werd het tijd om afscheid te nemen. De koffers in mijn auto. Ellen opgevouwen erbij. Oma iets minder opgevouwen ernaast. De rest van de kids moest thuisblijven, want Ard moest nog weer aan het werk.
Het was megadruk op Hato. We hadden ook al gezien dat het vliegtuig helemaal vol zat. In de hal stond even later een rij. Dwars door die hele hal, voor alle balies langs. Toch ging het nog best snel, iedereen was al wel ingecheckt. Allen de bagage moest ingeleverd worden.





Toen was er nog tijd genoeg voor een ijsje en een frozen cappuccino. 
Uiteindelijk was het dan toch echt tijd om door de douane te gaan.




We kijken in elk geval terug op 4 fijne weken! Voor herhaling vatbaar... Sponsors??

Vanavond is Ard met de jongens naar judo geweest. Ze moesten wegen voor zaterdag.
Hadden Ellen en ik tijd om samen naar de laatste uitzending te kijken van Wie is de Mol. Dat was opnieuw een leuke serie!! We verheugen ons al weer op volgend jaar.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk, nu is het zoek de verschillen. Je bent een standvastige verhalenverteller , want de inhoud komt overeen. Lekkere frozen cappuccino stond daar op tafel. Mmmmmmm!

Mariëtte Koops zei

ha, ik begrijp, Anja, dat jij toch de vorige blog gekregen hebt? Raar verhaal. Ik had aangeklikt dat ik het wilde publiceren, dat was gebeurd. Vervolgens wil Ard hem aanklikken om nog een paar foto's erbij te zetten en hij is gewoon weg. Niet meer te achterhalen. Blijkbaar alleen nog te zien bij de mensen die de automatische mail krijgen...