donderdag 28 maart 2013

Nadenken

Vanmorgen ben ik druk geweest met het maken van een sollicitatiebrief. De laatst keer is minstens 11 jaar geleden. Geen idee hoe ik dat toen gedaan heb. In elk geval was het een makkie, toen. Volgens mij heb ik toen niet eens een brief geschreven, alleen gebeld en kon ik gelijk op gesprek komen. Vervolgens ben ik er 9 jaar blijven plakken... o, nee, prikken.
Nu heb ik mijn hersens eens goed bij elkaar geraapt. Het zag er wel netjes uit. Alleen bedacht ik me later dat ik vergeten ben om mijn geboortedatum er bij te zetten. Dat is dan weer minder netjes. Er staan wel allerlei andere zaken in waaruit ze kunnen concluderen dat ik geen 25 meer ben.
Ard heeft alles voor mij geprint en daarna heb ik het met de kids naar het Adventziekenhuis gebracht. Wel een groot verschil met het Sint Jansdal, alhoewel ik niet weet hoe het er binnen uitziet, want ik ben niet verder gekomen dan de incheckbalie.

Daarna zijn we nog naar de PC Clinic gegaan. Van het ene ziekenhuis naar het andere... Daar hadden ze de goeie cartridges. Zodat we ook weer kunnen printen. Wel handig bijvoorbeeld om de preek zondags er bij te hebben als je moet beamen. Laatst ging het ook niet helemaal goed. Niemand heeft het gemerkt, alleen Arjan en ik.

We hebben met elkaar frietjes gegeten bij de baai, om te vieren dat Herman een baan heeft. Maandag over een week gaat hij beginnen. De moeite waard om te vieren!

En vanavond moest Ard naar de kerk om te oefenen voor morgen (zingen) en ik ben de hele avond nog bezig geweest met de power point voor morgen. Maar nu is alles klaar. Zodat we morgenochtend rustig kunnen beginnen. Om 10 uur hebben we kerk, samen met de Papiamentstalige gemeente. En we vieren dan samen het Avondmaal. Morgen is dan ook alles dicht op Curaçao, het is hier een belangrijke gedenkdag.

1 opmerking:

Stijnie zei

Gezegende Paasdagen toegewenst.