maandag 24 juni 2013

Nog even...

Vandaag kregen we een "Oké" op ons briefje van Curgas. Niet te geloven, nog even en dan hebben we grote gasflessen. Tenminste, dat hoop ik. Je zou het nu bijna gaan geloven. In elk geval zijn onze leidingen goed, die hebben de drukproef doorstaan.

Ellen mocht vandaag thuisblijven. Gisteravond bleek dat ze toch luizen had. Grr. Gelukkig had ik nog lotion, wel een beetje over de datum, maar zo te zien werkt het nog wel. We hebben een stuk of 5 luizen, dood en levend, verwijderd. En nog wat neten. Nu verder elke dag met de luizenkam. Maar vanavond vond ik al bijna niets meer. Toch fijn dat de jongens zulk kort haar hebben!

Dus Arjan en Ellen hebben samen het lijstje van mij afgewerkt: appeltjes en pitten uit de tuin gezocht, horren gewassen, de afwas gedaan.
Morgen mijn laatste dagje bij de Dividivi. Voorleesboeken mee. Eens zien of de andere kinderen dat ook leuk vinden: Max Lucado. In elk geval bij Ellen in de klas wel.


Geen opmerkingen: