dinsdag 18 juni 2013

Verrassend!

Vandaag een verrassende zaak: mailtje van mijn zusje, die onze vouwwagen willen lenen deze zomer. "We hebben gebeld naar het adres waar hij zou staan, maar daar is hij niet." Ik was echt perplex. Dus ik heb Ard gebeld. Die wist het ook niet. Maar later op de middag heeft hij naar onze oude stalling gebeld, kennissen uit onze Bunschotense tijd. En welja, daar bleek hij nu te staan. We hebben geen idee hoe dit gegaan is. Maar ik was al blij dat het ding boven water kwam, want in mijn gedachten zag ik hem al meegenomen door een vreemdeling en spoorloos verdwenen. Gelukkig, dat viel weer mee.
Dus, Bernadette, nieuw telefoonnummer komt er aan...


Vanmorgen heb ik even een gesprekje gehad met de juf van Ellen. Die heeft er alle vertrouwen in dat het goed blijft gaan met haar! Volgende week dinsdag laatste ochtendje voor mij op de Dividivi. Ik neem wat boeken mee en ga ik voorlezen. In elk geval in de groep van Ellen. Als de andere juffen het leuk vinden zal ik daar ook voorlezen. Hummel en Krummel maar weer meenemen, van Max Lucado.



Bij de Albert Schweitzer kwam ik de mentor van Theo tegen. Ook even mee gepraat. Die was helemaal in de gloria: onze Havo heeft de beste score van Curaçao, Aruba en Bonaire! Wow, dat is natuurlijk een mooie prestatie. Het was hard werken, het afgelopen jaar. Voor leerlingen en docenten. Maar met zo'n resultaat is het dan ook echt feest. En Theo gaat ook mooi over, geen bespreekgeval. Zij, en wij ook, gaat er van uit dat hij dan ook goed door het examen komt, volgend jaar.
Heerlijk, zulke gesprekjes!
Nu nog even afwachten hoe Arjan het jaar afgesloten heeft. Die vergadering is vanmorgen geweest, maar we hebben nog geen bericht gekregen.

Nu duik ik nog even in mijn boek: een dikke pil over de Antillen. Erg boeiend! 828 bladzijden...

Geen opmerkingen: