woensdag 6 april 2016

Verkooptalent?

De afgelopen dagen zijn we druk bezig geweest met opruimen, schoonmaken, beslissen wat we willen houden en meer van dat soort afwegingen. Geen tijd voor blogs...
Er was zo wel het een en ander dat we wilden verkopen. Tafels en kasten. Vanmiddag had ik foto's bewerkt, zodat ze op facebook konden. Er zijn verschillende verkoopsites, hier. De één wat handiger dan de ander.
En zo zette ik een post op vraagenaanbodCuracao.

Binnen een minuut had ik de eerste reageerder. Hé, grappig! Wat snel. Terwijl ik haar terugberichtte dat ze kast en tafeltje mocht komen halen, stroomden de aanvragen mijn laptop binnen. In no time werkte mijn facebook niet meer... Wow, ik denk dat ik alles, behalve Ellen haar caviahok, binnen 5 minuten verkocht had.
Ik ben nog zo netjes geweest om iedereen een berichtje terug te sturen. Tot ik begreep dat daar geen houden aan was. Dus toen heb ik het bericht op 'Verkocht' gezet. Daarna kwamen er nog wat reacties, mensen die hoopten dat er nog iets over was.
Nu hebben we nog wel wat kasten staan en gezien mijn ervaring van deze middag zal het geen enkel probleem zijn om die dingen binnenkort te verkopen. Nooit gedacht dat Ikea hier zo gewild was...


Zo krijgen we wel ruimte! Overigens vindt Thijs mij geen verkooptalent, want hij denkt dat ik er veel meer geld voor zou hebben kunnen vragen. Waar hij misschien wel gelijk in heeft... al doende leert men.

Geen opmerkingen: