dinsdag 3 juni 2014

Jarig!

Vandaag was Ard jarig. Kreeg ik toch pas een mail van een kennis van ons die zijn hele duikuitrusting weg wilde doen. Ze gaan een wereldreis maken met hun zeilboot... met hun jongens van 9 en 10 jaar! Wat een onderneming.
Maar goed, hij wilde zijn duikspullen kwijt, want daar had hij al een jaar of 10 niks meer mee gedaan. Aangezien hij alleen mijn mailadres had, kreeg ik die mail. En zo kon ik dit mooi regelen voor Ard zonder dat hij iets wist. Arjan is mee geweest om de spullen te bekijken. Te koop voor een vriendenprijs.
Een mooie verrassing, dus.

Een heuglijke dag, want vandaag ging Theo echt aan het werk en verhuisde dus naar Herman en Anja. Maar we zagen hem vanmiddag al terug, toen ze hier kwamen om het feestje mee te vieren.
Ook Margriet kwam de feestvreugde verhogen, die was gister aangekomen en vliegt morgen terug naar Nederland. Heel mooi uitgezocht, Margriet!
konden we samen een bakje koffie drinken, vanmorgen, met ponche crema-cake!


Vanmiddag heeft Arjan Thijs geholpen met Papiaments lezen. Heel gezellig zaten ze samen op de bank en met eindeloos geduld hielp Arjan Thijs door Nanzi heen. Voor herhaling vatbaar...
En om alles af te reageren: Thijs op de wii :) ff boksen


die leeft zich even helemaal uit
Vanavond heeft Ard nog even een paar zakjes lionfish in de oven gedaan. Jammie, wat lekker!

1 opmerking:

Stijnie zei

Ha Ard, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een goed en gezegend jaar toegewenst! Je bent lekker verwend zeg!En wat een heerlijke taartjes, ik zat gewoon te watertanden!