maandag 16 juni 2014

Vooruit...

Nog maar even vertellen dan dat Ellen en ik vanmiddag op kraamvisite zijn geweest. Bij Samuël en Galina, die 3 pleegkinderen onder hun hoede hebben (waarvan er één bij Ellen in de klas zit) en nu hebben ze hun tweede dochtertje gekregen. O, wat is dat dan weer klein!
Ellen en Daniël hebben zich uitstekend vermaakt achter de computer, heel gezellig samen... en ik kon met Galina bijkletsen over van alles wat met kinderen te maken heeft. Ook heel gezellig.

Vanmorgen heb ik heerlijk gewerkt. Zo'n dag zoals het altijd zou moeten zijn. Lekker druk, maar niet té, zodat alles van een leien dakje gaat. Precies om 12 uur was ik klaar. Heel relaxed. Bij de Divi langs om Ellen op te pikken en Arjan, die daar gedropt was door Ard. Arjan had een baaidag gehad, nou ja, het was maar een ochtend. Ze hadden het gezellig gehad, zei Arjan, alhoewel ze niet veel hadden gedaan. Het weer viel een beetje tegen. We hadden vannacht ook al een paar buien gehad. Goed voor de tuin... Aan de anderen kant, hier geven een paar spetters niet, het is toch niet koud. Zo lang het geen stortbuien zijn, kun je best aangenaam aan de baai vertoeven.

En vanavond hebben we nog een rondje gelopen, Ard en ik. Een klein uurtje. Ons vaste rondje om in conditie te blijven. Voor de rest vind ik het een beetje saai in het donker. En natuurlijk kun je zo wel even in gesprek zonder dat er kleine potjes en grote oren meeluisteren. Heel fijn.
het uitzicht in het donker is minstens net zo mooi: een zee van lichtjes... (maar ja, dat krijg ik niet zo mooi op de foto)

Geen opmerkingen: