donderdag 5 mei 2016

Bedankt!

Al heel lang geleden had Ellen bedacht dat ze een taart wilde maken voor tante Anja, als dank voor zoveel uren reken-hulp. Ze heeft daarbij de hulp ingeroepen van Rianne, kampioen taartenbakker, uit onze kring van de kerk.
Gisteren was het dan zover. Een heel mooie taart was het resultaat.
En vandaag ging Ellen, na de kerkdienst op Hòfi Korsou, logeren bij oom Herman en tante Anja. Met de taart in de koelbox. Koelbox op z'n kant, anders paste het niet.
https://www.facebook.com/anjadeboervis/videos/938556309593175/

Wat een verrassing. Zo leuk dat Ellen het allemaal zelf regelt: de taart, de hulp, de logeerpartij. Alles perfect gepland. Ik hoef ook niks in te pakken, ze heeft het prima voor elkaar. Heel makkelijk, zo zelfstandig...

De kerkdienst was fijn. Met elkaar, Nederlands- en Papiamentstalig er bij stilstaan dat Jezus naar de hemel is gegaan en waarom. En daarna gezellig met elkaar koffiedrinken en eten.
Daarna heb je nog zo'n zondags gevoel. Maar omdat het toch geen zondag was heb ik me nog even op de ramen van het appartement gestort. Die zijn bijna schoon voor onze nieuwe gasten...

Overigens was het gister ook prima gegaan. Onze splinternieuwe collega is een geweldige aanwinst. Ziet het werk onmiddellijk, pakt het op en snapt wat de bedoeling is. Echt een lot uit de loterij, of eigenlijk verhoring op gebed...
Morgen mag ik weer een dagje in 'mijn' ziekenhuis op Damacor werken, daar verheug ik me erg op. En volgende week? Dat is nog een verrassing.



Geen opmerkingen: