dinsdag 15 maart 2016

Het loopt lekker

Om Bernadette en Ingeborg een beetje beeld van Blue Bay te geven had ik bedacht om vanochtend een rondje Blue Bay te wandelen. Dus hadden ze de wekker gezet, zodat we op tijd konden gaan lopen.
Toen ik mijn schoenen aantrok kwam ik tot de ontdekking dat de zool al een heel eind los zit. Tja, na zeven jaar kun je verwachten dat het een keer ophoudt. Tijd voor nieuwe sportschoenen. Voor de rest liep het lekker. Het was niet zo heel zonnig, wat wel zo prettig is als je loopt.

We zijn van kwart over acht tot half elf onderweg geweest. Heerlijk als je dan thuis achter je bakkie koffie kunt gaan zitten.

Vanmiddag ben ik voor de laatste keer naar de fysio geweest. Hij was heel tevreden. Ik ook, trouwens.
Daarna was Ard ook thuis en zijn we nog naar de vlakte van Hato geweest.


hoog, hè, die kadushi?

even de grot in, kueba di brua, vleermuizen zoeken

Het kan natuurlijk niet dat je op Curaçao geweest bent en de vlakte van Hato niet anders gezien hebt dan vanuit het vliegtuig.

voelen hoe je wegwaait door de KLM

en daar komt de dreamliner

Inmiddels heb ik wel in de gaten dat ik niet meer alles kan laten zien wat leuk is... Tien dagen is echt te kort :)

's Avonds doen we dan spelletjes, heel gezellig.


Geen opmerkingen: