maandag 21 maart 2016

Vervolg

Aangezien ik gister was gestopt bij de kwarktaart, nu het resultaat. Het was een stuk simpeler dan ik had verwacht. Waarom heb ik dit niet vaker gedaan?
Gelukkig had ik goeie hulp van Ellen, samen hebben we twee heerlijke kwarktaarten gemaakt.
Om half zes begon ons huis vol te lopen. Kring en gasten kwamen. We konden verjaardag, ontmoeting en bijbelstudie moeiteloos combineren. Wat is het toch heerlijk om zo allerlei mensen te spreken.
op verzoek van Thijs eten we bami


en iedereen vond het lekker...


salú ku bolo nos ke, salú ku bolo nos ke...

Vandaag stond er iets heel anders op het programma. Ard en Arjan gingen, na school, met de Kustwacht mee naar Klein Curaçao. Daar hadden ze nog een akkevietje op te lossen. Een hele belevenis om nu eens niet met de Mermaid mee te gaan maar met zo'n stoere Kustwachtboot. Of moet ik zeggen: schip?

Foto's vanaf het schip gemaakt:



En foto's vanaf de wal:



Paddeltje en Pommetje het zeegat uit :)

Geen opmerkingen: