donderdag 15 mei 2014

Toch...

Wij ons maar ongerust maken dat we nog steeds geen nieuwe gasfles hebben. Want we hadden niks gehoord of gezien. Ard er al een paar keer achteraan, van de week. Om ergens te horen of ze al geweest waren ja of nee. Had ik een foto gemaakt:
Blijkt dus gewoon dat er al een nieuwe fles staat. Want ik had op de blog gezocht naar 30 augustus, toen we, historisch moment, onze eerste nieuwe gasflessen hadden gekregen. Dat waren 2 mooie, redelijk nieuwe, flessen. Nu staat er nog één mooie, redelijk nieuwe, fles. En één die iets kleiner is en nogal roestig. Kan niet missen. Wie weet, staat hij er al weken... Onnozel. Maar goed, we kunnen weer gerust zijn. Ik kan weer een cake bakken, zaterdag. Bij wijze van spreken.

Verder heeft Theo zich even uitgeleefd in de tuin. Dat krijg je er van als je als hovenier aan de slag gaat: verstand van planten enzo. Deze mocht ik niet meer in een pot zetten, die wordt veel mooier als hij in de grond staat...

Deze wilde ik graag weggeven, bij ons komen ze overal vanzelf boven:


Nu is Henriët er blij mee, op Cas Grandi, aan de andere kant van de stad.

En Thijs had visite op zijn kamer. Viel nog niet mee om het diertje te pakken te krijgen. Nu kunnen ze ook niet echt kwaad, maar toch.


En dit als laatste... zaterdagmiddag gaan Ellen en ik naar "De gelaarsde Kat" We mogen geen hakken aan, het is een open-lucht-voorstelling. Ben benieuwd!

Geen opmerkingen: