vrijdag 9 mei 2014

Ziezo!

De kop is eraf. De week weer voorbij. Nou ja, de werkweek.
Theo heeft zijn eerste examen achter de rug. Papiaments, hij was redelijk positief. Dinsdag het volgende examen: Nederlands.
Ellen zei vanmorgen verbaasd tegen mij (ik bracht haar naar school) Theo is helemaal niet zenuwachtig! Tja, in elk geval niet merkbaar.
Thijs was vandaag vrij, die had een mazzeltje. Dit alles vanwege een studiedag.
Arjan had van de week allerlei toetsen. Spaans had hij al terug: 7,4 die dan ook nog 2 keer telt! Vandaag kreeg hij Natuurkunde terug, dat was iets minder, terwijl hij daar normaal gesproken zo goed in is. Nu een 5,4 die misschien nog omhoog zou gaan omdat de juffrouw een vraag verkeerd gerekend had.

En ik ben al hard bezig geweest met de presentatie voor zondag. Die is af! 4 weken geleden dat ik hem gemaakt had. Wow, dat was lang... Maar het ging van een leien dakje, vandaag. Nu gaat het muziekteam nog wel oefenen morgen. Op een leuke locatie op Westpunt. Dus ik hou mijn hart een beetje vast. Straks veranderen ze er nog van alles aan.
Op mijn werk was het weer druk, vandaag. We zijn met elkaar nog niet gewend aan de nieuwe situatie. Het scannen vergt soms toch meer tijd dan je denkt. Daarbij, vandaag had ik ook een paar patiënten waar van alles van opgestuurd moest worden, omdat we niet alles zelf kunnen doen. Meestal gaat het dan om 1 of een paar bepalingen. In dit geval was het heel veel en ook nog naar 3 verschillende labs. Hoe ingewikkeld kan het zijn. Ik hoop dat het allemaal goed gekomen is.
Vanaf volgende week ga ik op dinsdag extra werken om alles van de afgelopen maanden, 2014, gescand te krijgen. Ik vind het wel een uitdaging, zo'n klus. Eens zien hoeveel tijd ik daar voor nodig heb.

Morgen ga ik met Kirsten op stap. Nog even de leuke dingen van de stad laten zien. Zuikertuintje enzo...

Geen opmerkingen: