woensdag 20 augustus 2014

Blij toe!

Vandaag hadden we gewoon weer water. Wat een opluchting. Even goed was het nog rustig. Helaas was ik mijn USB vergeten, zodat ik niet verder kon met mijn project op de laptop. Ik had me al suf gezocht: in mijn uniformjas, alle zakken 2 keer doorzocht. Hij zat al in de wasmachine, die nog niet aan stond, en ik was bang dat hij een wasbeurtje zou krijgen. Heb ik ook al eens gehad met een USB van mezelf. Ze kunnen ertegen, maar worden er niet beter op, althans, die van mij kan nu geen foto's meer uploaden. Wel gewoon tekst en powerpoints, maar geen foto's. Toch jammer. Maar goed, geen USB in de wasmachine, dus. Mijn hele tas overhoop gehaald, ook niet. Andere tas, ook niet. Tot ik me realiseerde dat ik de stick wel eens in de computer op het lab zou kunnen hebben laten zitten. Helemaal zeker was ik er niet van. Dus aan het eind van de ochtend, na de prikpost, was mijn eerste gang naar de computer: en ja, daar was hij. Net zo als ik hem gister erin gedaan had. Pff, blij toe! Morgen maar weer de laptop mee en verder knutselen.

Vanmiddag zijn Ellen en ik naar tante Erna geweest. Ellen kreeg een leuk setje oorbelletjes. Ik had een tijdje geleden geholpen om ze uit te zoeken, maar dat was ik al lang weer vergeten. We hebben een uurtje gezellig zitten babbelen. Afgezien van haar knieën, waar het niet goed mee gaat, gaat het verder best met tante Erna. Ze blijft belangstellend vragen naar de hele familie. Geniet van alle bezoek dat ze krijgt.
Gelukkig was Theo vrij, die kon mooi een oogje op Thijs houden, terwijl die zijn huiswerk maakte. Vandaag had hij zijn geschiedenis mee. Ook dat begint dicht bij huis: de geschiedenis van Curaçao. Ik moet zelf
het boekje nog doorlezen, maar het eerste hoofdstuk is wel leuk. Vindt Thijs ook, gelukkig.

En vanavond hadden we dan een info avond bij Ellen op school. Ook voor het laatst... de juf gaat er helemaal voor om ze goed voor te bereiden op de EFO, in mei. Wat een gemotiveerde juf! En zo rustig. Die Ellen treft het weer.

Geen opmerkingen: