dinsdag 19 november 2013

Iets meer hoop!

Vandaag ging het weer ietsje beter met het jongetje, hoorden we. De hoop dat het goed komt, wordt steeds een beetje groter. Ze houden hem nog zeker een dag in slaap, dat wel. Maar dat is zeker niet omdat het slechter gaat.

 
Ook met Ard ging het vandaag al weer iets beter dan gister...
Ellen blijft praten. Wat ik wel een goed teken vind. Alleen barstte Thijs vanmiddag in de auto uit: Hou nou eens op, ik vind het zo erg als je er steeds over praat.
Oei, toch iets meer meegekregen dan we dachten.
Nu begint Ellen er steeds zachtjes over, tegen mij... Maar verder is haar gedrag normaal, lijkt me een goed teken.
Vanmiddag kregen we een telefoontje van Blue Bay: het zwembad blijft gesloten. Ze gaan het dempen en dan komt er een speeltuin voor in de plaats. Daarover had Ellen dan weer een beetje gemengde gevoelens, want zij vond het zwembad nou juist weer geweldig. Althans, voor zondag. Dat het nu straks helemaal weg is, ja, dat is dan wel een beetje jammer. Maar wel oké, schreef ze zelf op facebook.


Halverwege de middag kwamen opa en oma. Ze hadden Theo en Arjan opgepikt bij de bushalte, een mazzeltje voor de jongens, anders hadden ze naar huis moeten lopen. We hebben gezellig met elkaar gebarbecued. en ik heb dus een les Papiamentu gemist. Je kunt niet alles hebben, tenslotte.
Daarna hadden we nog een soort van vervroegde Sinterklaas. De tas ging open en er kwamen een heleboel boeken uit en andere leuke cadeautjes. Thijs was zo blij met zijn (2) boeken. Toen Ellen ze zag, en ook enthousiast reageerde, zei hij: Waarom moet ik hier alles delen???  Met veel gevoel voor drama....Verschrikkelijk, je zal toch maar de jongste zijn!

Geen opmerkingen: