vrijdag 1 november 2013

Napret

Hoewel het een leuke dag was, gisteren, en het overwinningsgevoel groot op de top van de Christoffel.... was de spierpijn navenant. Allemensen, wat een ellende om in en uit een stoel te komen. Ik kan beter blijven staan. Zo heb ik de patiënten dus ook staand geprikt. Dat wil zeggen, de patiënten mochten wel zitten maar ik bleef staan.
En de plank die we voor hebben liggen, om de porch op en af te komen, wow, erop gaat nog wel, maar eraf! Voetje voor voetje. Ik voelde me 80, vandaag.
Wellicht dat het morgen al beter voelt. Erger kan haast niet. Volgende keer maar even stretch-oefeningen doen voor we naar boven gaan.


Vanavond hadden we voor de verandering een bbq op Veeris. Dat was ook al wel een week geleden, dus hoog tijd. Haha. Christa gaat terug naar Nederland, we hebben afscheid genomen. Het was een leuke tijd met haar. Vaak sportief!
Het was een heel gezellige bende. Ook Renske ging mee, trouwens, er waren sowieso meer logees. Ach dat kan allemaal hier.


Nu maar weer eens lekker slapen, ibuprofen achter de kiezen. Beetje hete zalf op de ergste plekken, dan moet het goed komen...

1 opmerking:

klarieke zei

Dat gevoel spierpijn ken ik, dat had ik ook toen ik vorig jaar die berg had beklommen met jw en hanna,
Maar het voelt inderdaad.goed dat je boven bent geweest