dinsdag 5 november 2013

Wandelen

Vanmorgen hebben Renske en ik gewandeld: van Boka Sami naar Vaerssenbaai. Wandelingetje van dik een half uur. Als je een beetje rustig aan doet, want Ard en Theo hebben het wel eens in 25 minuten gedaan. Dat is min of meer een marstempo. Wij hebben ook nog tijd genomen om af en toe van het uitzicht te genieten. Vooral als je dan bovenop de rotsen bent, dan is het zo mooi! Alle regen is weggetrokken. De zon scheen, de lucht was blauw. Oké, hier en daar een wolk, maar dat hoort ook zo.


Bij Vaerssenbaai, Kokomobeach, hebben we weer genoten van een frozen cappuccino. Even relaxed gezeten in de mooie, houten banken. Toen zijn we terug gelopen.
Ondertussen kreeg ik nog een telefoontje van mijn werk. Ik wist niet dat er daar ook bereik was. Maar het ging erom dat ik morgen naar de prikpost moet. Vooruit dan maar. Het nadeel vind ik vooral dat ik dan tot half 1 moet werken.
Toen ik Ellen ophaalde gaf ze mij een brief: of ik morgen een gesprek wilde met de juffrouw. Tja, had ik dat nu maar eerder geweten. O, zei de juf, maar ik ben er wel tot 3 uur... Hmm, ik hoop niet dat ik er ook zo lang zit.
Theo en Arjan hadden allebei hun tussenrapport. Afgezien van Spaans, ziet die van Arjan er keurig uit! Heel veel achten. Alleen Spaans afgerond een 5. Zelfs Papiamentu is boven de 6!!
Theo zakt erg met scheikunde. Erg jammer. Volgende week eens met de mentor over hebben.

Vanavond had ik een uitleg over een nieuwe glucometer. Met het hele lab en ook nog mensen van de andere ziekenhuizen. Het was erg leuk, goed apparaat!
Daarna snel door naar Papiamentu, was ook erg leuk. Best intensief allemaal. Zometeen ff een melatonine.
Ard is verschrikkelijk verkouden, die snuft en snift en kucht en zucht. Dus slapen lukt niet zo geweldig...

Geen opmerkingen: