donderdag 28 november 2013

de eerste Sint-voorbereidingen

Na een goeie nachtrust, Ard sliep alweer tot de wekker..., was het vandaag tijd voor de eerste Sinterklaas inkopen. Ik ben geslaagd. Nog niet klaar, maar een goed begin, zal ik maar zeggen.
Het was ook al weer tijd voor een volgende lading medicijnen. Dus nog bij de Botika langsgeweest. Meestal hebben ze niet zoveel op voorraad, wij zijn grootverbruikers, daarom moet Ard morgen het hele pakket halen. Ze hebben beloofd dat het klaar zou staan. Kijk, dat zou al mooi zijn.


Na Zuikertuintje en de Kooyman was ik net op tijd bij school om Thijs op te halen. Daarna Ellen. Toen miste ik nog de muggenspray. En omdat het stikt van de muggen, moest ik toch vanmiddag nog weer op pad. Ellen wilde wel mee. Dat schiet iets minder hard op, maar is ook wel gezellig. Zo was de dag snel voorbij.
Een gelukje vandaag: het heeft niet geregend. Kon ik mooi al mijn wassen, wel een stuk of 5, droog krijgen. Wat een meevaller!

Vanavond kwamen Wim en Maritha nog langs. We hoorden het grint, keken elkaar aan: wie zou dat kunnen zijn? Haha, verrassing! Heel gezellig. We hebben even lekker bijgepraat. Ze zijn al weer aan het aftellen, woensdag vertrekken ze, na 3 weken vakantie.

Morgen naar Muizenberg. Ik hoop dat het een beetje rustig is, want ik heb zo'n verschrikkelijk mooi boek...

Geen opmerkingen: