woensdag 5 maart 2014

Boffen!!

Wij boffen maar dat Rianne bij ons is. Hebben we vanavond heerlijk pizza gegeten van de Domino's. Vooral de bbq-chicken is zo verschrikkelijk lekker.

Thijs had een feestje, die moest dus kiezen. Aangezien het feestje bij Adventure city was, was de keuze niet zo moeilijk. Voor ons iets minder leuk, dan moesten we hem eerst om 5 uur brengen en daarna om 7 uur weer ophalen. In de buurt van Seaquarium Beach... In spitstijd. Maar goed, het eten was dus een makkie.
Omdat we toch al voor Thijs weer op pad moesten, zijn we ook nog lekker een ijsje gaan eten in het Riffort. Echt boffen!

Verder heb ik binnenpretjes. Kan er nog niks van zeggen, maar het is zo leuk!

Iets minder leuk is dat ik eigenlijk morgen aan het werk moet. Maar ik had beloofd dat ik met Ellen mee zou gaan op kamp, 1 dag. Afgelopen weekend is de broer van een collega overleden en zij is nu naar Nederland. Tja, dan wordt het wel erg krap in de bezetting (ook nog iemand die vakantie heeft deze week...) Ik voelde me in een spagaat. Heb de hele middag getwijfeld, toch maar gekozen voor het kamp. Lastig, zulke momenten.


Geen opmerkingen: