donderdag 27 maart 2014

Hoop

Het heeft hier al een maand of 2 minstens niet meer geregend. Dat geldt niet voor het hele eiland, maar wel voor Blue Bay. In elk geval wel voor onze tuin, duidelijk gespecificeerd. Nu hingen er vandaag best donkere wolken, maar er is hier niet meer gevallen dan een paar spetters. Zet niet echt veel zoden aan de dijk. Het enige effect is dat mijn auto er nog smeriger uitziet dan hij al was. Veel stof en zand en dan even een aantal druppels, heel goor. Ik denk dat we morgen Bob maar eens in moeten schakelen. Bobs Carwash, niet Bob Baan... Tijd voor een flinke poetsbeurt, dat kan maar beter bij de wasstraat want hier thuis zou ik al veel te veel water kwijt zijn.

Thijs en ik zijn vanmiddag uit school naar Kooyman geweest, op zoek naar een leuk dingetje om aan de jongens mee te geven, na het feestje. We hebben wat leuks gevonden.
Bij school had ik al een paar moeders gesproken, gechecked of ze de digitale uitnodiging gekregen hadden. Eén jongen heeft waterpokken, zijn moeder wilde hem al thuis houden, want van de juf mag hij niet naar school. Ik vroeg of hij er ziek van is, dat was niet zo. Nou, dan mag hij van mij best komen... Een ander had zijn arm gebroken, die is net weer geheeld, maar hij kan nog niet klimmen. Dus mams vroeg wat we precies van plan zijn. Lopen zou best gaan, er mankeert niks aan zijn benen, maar verder niet te gewaagd. Toen ik zei wat we gingen doen, was ze wel gerustgesteld. Met een beetje hulp van mij komt het wel goed. Denk ik.
Verder blijft Kiet gezellig heel de dag. Thijs vond dat ook een goed idee. Dat wordt lekker rondjes fietsen, zaterdagmiddag!

Maria heeft vanmorgen ons huis gesopt en ik het appartement, voorzover nodig. Morgen komen er mensen vanaf Bonaire, even voor een weekend. Altijd gezellig.

Geen opmerkingen: