woensdag 12 maart 2014

Glimlach

Vanmiddag hebben de jongens weer flink geoefend met skeeleren. Thijs en Theo hebben nog een langere plank gebietst bij een kavel waar ze aan het bouwen zijn. Theo had al bedacht dat hij graag nieuwe skeelers wil voor zijn verjaardag. Dan kan Arjan die van hem... jaja. Ze zijn al aardig versleten. Nu mag hij zelf even uitzoeken of ze een beetje te krijgen zijn hier op Curaçao, anders mag ik ze meenemen uit Nederland.

Toen ik Thijs naar bed bracht en zijn avondgebed aanhoorde, kon ik een glimlach niet onderdrukken. Hij zei: Here God, dank U wel dat we lekker konden skeeleren, vanmiddag. En dank U wel dat we konden stunten.

Ik dacht er achteraan: dank U wel dat ze weer heelhuids binnen zijn...

Maar ja, daar zijn het jongens voor. En ook wel fijn dat ze zich zo vermaken. De laptop is toch al zo'n trekpleister.

Ondertussen was ik naar Hato geweest om onze nieuwe gasten op te halen. Héél gezellig!
En gelukkig ben ik morgen vrij. Kan ik mooi het één en ander voorbereiden voor zaterdag, als we hier starten met de kring. Boodschappenlijstje heb ik al... Nu het geestelijke boodschappenlijstje nog.

Geen opmerkingen: