vrijdag 14 maart 2014

Hebbes

n.

Vanmorgen, goed half 6, de wekker was net gegaan, ketel water op het vuur om thee te zetten, liep ik eerst maar eens naar de berging om te kijken naar de val. En ja: muisje in de val. Mooi, dat is één. Ik hoop dat het hierbij blijft... Voor de zekerheid zetten we vannacht
nog een keer de val, je kunt nooit weten...


In elk geval hebben we jullie hond niet nodig, zo, Sandra. Hoewel het misschien wel handiger is als een hond het beestje vangt en opeet? Want er was toch niemand die veel zin had om die val leeg te maken. Dus toen moest Ard, als het hoofd van het gezin, die taak wel op zich nemen.... En dat alles op de vroege morgen. Ellen vond het overigens  heel zielig, allemaal. Tja, had-ie maar niet zo dom moeten zijn.

Vanmiddag kwam Kirsten. Ik had haar gevraagd of ze ook wel eens de presentatie voor zondag wil maken. Gelukkig wilde ze dat wel. Dus heb ik haar ingewijd in mijn systeem. Volgende week gaat ze het zelf doen en kijk ik mee en de week daarna gaat ze het helemaal zelf doen. Kan allemaal nog net mooi voordat ik naar Nederland ga!






Ard heeft het vandaag druk gehad met inbraken en alarmsystemen op de scholen. Het is weer bar en boos. En helaas geldt daar nog geen "hebbes" voor. De kans dat gejatte spullen nog opduiken is erg klein.

Dacht ik dat Thijs mooi op tijd in bed lag voor de vrijdagavond, bleek de klok stil te staan, het was 3 kwartier later dan ik dacht. Nieuwe batterij doet wonderen...

Geen opmerkingen: