donderdag 24 april 2014

Fruithapje

Elke avond maakt mama een lekker fruithapje klaar. Back to basics...
En vandaag hebben we op mijn verzoek bloemkool gegeten. Dat is bij ons zo megaduur, dat eten we nooit. Heerlijk dus om dat hier weer eens te eten!

Vandaag zijn we dan Leek in geweest. Ik heb kwijlend door de Action gelopen. Nu was dat altijd al een winkel waar ik graag kwam, maar nu istie nog mooier. Wat een leuke dingen kun je daar krijgen voor je huis. Het is maar goed dat mijn koffer niet rekbaar is, nu is het wel duidelijk dat er veel niet mee kan. Punt... Bleef er nog genoeg over om na te denken. Voorlopig heb ik wel weer wat cadeautjes op voorraad.

Arjan zijn eenwieler was ook een puntje. Bij de Action ging dat niet lukken, dus een fietsenmaker opgezocht. Ik legde even het probleem uit, hij snapte het meteen. Was ook wel op de Cariben geweest, maar dan op de Bovenwinden. Hij wilde graag nog eens op Curacao komen kijken... nu heb ik wel een band die extra stevig is! En een setje bandenlichters, ook wel handig.

Verder kwam er nog bezoek voor mij. Ineke, die ik al heel lang ken, via via. Via familie en via facebook. Eindelijk hebben we elkaar nu eens in het echt gesproken. Deze gelegenheid was te mooi. We hopen elkaar op Curacao weer te zien, want ze hebben plannen voor een reis die kant op. Heel gaaf!
Enne, die stapel boeken moet ook nog mee naar Curacao. Allemaal gekregen!!
En dan heb ik mijn koffers weer ingepakt. Gelukkig nog niet voor de terugreis, maar voor een voortzetting van mijn vakantie verder naar het midden van Nederland. Ik ben blij dat ik volgende week vrijdag weer hier kan zijn om de verjaardag van mijn moeder mee te vieren.

2 opmerkingen:

Stijnie zei

En wat goedkoop is opeens alles in Nederland, hè!
En wat (soms overdreven)luxe, hè. En zo mooi groen.
Je kijkt weer met 'nieuwe' ogen.
Veel plezier!

Stijnie zei

En wat is er lekkerder dan de kookkunst en de verwennerijen van je moeder! Genieten maar!