maandag 21 april 2014

Genieten

Vandaag kwamen Gerard en Hannie met hun jongens. Zo leuk om ze eindelijk weer te zien. Wat is drie jaar dan lang! Roelof van 10 jaar gaat een werkstuk maken over Curacao en daarvoor heeft hij mij geinterviewd. Ik moet thuis nog foto's opzoeken van dieren en bomen op Curacao. Leguanen, schildpadden, bananenboom en bougainville, dat soort dingen.
Vanmiddag kwamen ook nog oomHans en tante Sietske met hun dochters. Echt genieten dus van al mijn familie.
De neefjes vroegen al wanneer ze met vakantie naar Curacao zouden gaan, het leek ze erg leuk, na al mijn verhalen. Ze zaten ook boordevol vragen. Daaraan kon ik ook goed merken dat ze een stuk ouder waren geworden!

1 opmerking:

Stijnie zei

geweldig, er wordt volop genoten! Nou dat mag ook wel na de jaren van scheiding en keihard werken. Geniet er van en laat je lekker verwennen!