woensdag 2 april 2014

Lekker gewerkt...

Vanmorgen was het prettig druk bij ons op de afdeling. Maar dankzij het nieuwe systeem, de secretaresse voert de patiënten in in de computer, liep het van een leien dakje.
Toen hoorde ik ook nog dat het toch elke maand een beetje drukker wordt. Dat wordt nauwkeurig bijgehouden... Ondanks dat loopt het beter! Dat betekent dat we het werk beter verdelen.
Als je dan ook nog een complimentje van het hoofd krijgt dat het goed gaat, dan werk je echt wel prettig. Fijn om te merken dat je gewaardeerd wordt.

Even goed ben ik blij dat ik morgen weer thuis ben. 3 dagen werken is voor mij een goede mix. Morgen het appartement weer schoonmaken (als Maria mijn huis doet...). Dan kunnen vrijdag onze nieuwe gasten er in.

Ard kwam er net achter dat hij zondag een preek moet lezen. Oeps, lang leve internet! Hij wist al wel waar hij wilde zoeken en nu is de liturgie al naar de muziekgroep, dus dat komt goed.

Theo en Arjan hebben morgen weer een half-uurs-rooster. Binnenkort dus het rapport. De laatste van Theo, een heuglijk moment. Nog even doorzetten, dan is het examen al. En gaan we weer spannende weken in...

Geen opmerkingen: