dinsdag 22 april 2014

nog een keer...

Kan ik wel weer boven de blog zetten: genieten, maar dat is een beetje raar. Vandaag ben ikbij mijn zusje Bernadette geweest. Heerlijk een hele dag bijpraten, zonder dat skype stoort, de verbinding wegvalt of dat soort ongein. We hadden elkaar zondag natuurlijk ook al even gesproken, maar dit was iets uitgebreider. Ook leuk om hun kinderen nu weer bezig te zien. Hoe groot zijn die geworden! Letterlijk... ik heb bijna een trapje nodig :-) Alleen de jongste is nog een beetje op mijn niveau. Zwager Heerco had het druk met zijn werk en studie, hoe herkenbaar.
Bernadette en ik zijn vanmiddag nog Drachten in geweest, vast de Hema leeggekocht. In elk geval heb je 2 nieuwe zwembroeken, Ard. Sokken en t-shirts voor de jongens. Voor Ellen een bikini en een pyjama, wat ze heel noodzakelijk vond.
Morgen gaan we, mijn ouders en ik, de Stad in. Dat is wel heel lang geleden, dat ik in Groningen ben geweest!
Nu eerst maar eens een lekker dutje doen. Het valt nog niet mee om in slaap te komen, beetje last van het tijdsverschil. Gelukkig heb ik Melatonine...

Geen opmerkingen: