vrijdag 11 april 2014

weekend...

Vandaag had Thijs zijn spreekbeurt. Over skateboarden. Hij had het goed gedaan, een 9! Wow prima. Hij was er zelf ook zeer tevreden over. Zie je wel dat ik het kan... Lieve schat, ikweet hoe goed je kan kletsen. Dit ligt je beter dan een verslag of een werkstuk.

Arjan heeft met een paar klasgenoten gewerkt aan een werkstuk. Ard zou hem weer ophalen, maar die bleef veel te lang bij de baai, zodat ik Theo meegesleurd heb de auto in. Hij mocht het briefje lezen met de routebeschrijving. Hij zei nog, u bent toch een vrouw, die kunnen twee dingen tegelijk... Maar ik heb hem duidelijk gemaakt dt ik niet kan autorijden en brieflezen tegelijk. Alsnog reden we verkeerd en kon ik Arjan niet meer bereiken op zijn mobiel. Maar we hebben het gevonden, via een heel steile helling, boven op een heuvel in Mahuma.

Toen we thuiskwamen kwam de rest ook net van de baai en kon de bbq aan. De lionfishes van Ard waren weer eens te klein, dus we hebben het gedaan met vlees van de Centrum. Was ook heerlijk. En heel gezellig. Onze gasten vertrekken morgen al weer na een week heel hard werken. Tja, niet iedereen komt hier voor vakantie.

1 opmerking:

Stijnie Slot zei

Hoi Theo, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 18 jaar, een mooie leeftijd.
Je hebt het leuk gehad lazen en zagen we op de foto.
De dag voor jouw verjaardag was Douwe 62 geworden. Wij waren toen een dagje uit met een studietrip in de buurt van Jeruzalem.
Maak er een mooi jaar van.
Succes op school en groetjes aan allemaal!