vrijdag 18 april 2014

Goede Vrijdag

Vanmorgen hadden we een mooie kerkdienst. Domi Rudsel had een aansprekende preek over de laatste woorden van Jezus die Hij sprak aan het kruis.
Verder was het wel een beetje een spannende dienst voor mij met heel veel beam-toestanden. Het ging dus niet vlekkeloos. Sommige dingen had ik niet goed doorgekregen. We snapten het allebei niet, Rudsel en ik. Tot ik vanavond mijn mail inkeek. Vanmiddag kreeg ik een mail binnen die ik gister al had moeten hebben. Ergens blijven hangen. Tja, konden we allebei niet veel aan doen.
Maar de vertaling van de presentatie was wel goed. En Marloes tolkte tijdens de preek, dat doet ze super.
Het is ook zo gaaf om met z'n allen bij elkaar te zijn en samen Avondmaal te vieren, jong en oud, bruin en blank. Ik word zo blij van deze diensten...

Na de kerkdienst is Ellen met Herman en Anja meegegaan. Die is voorlopig onder de pannen.
Ard is met de jongens naar huis gegaan, die hebben een kopje soep gegeten en zijn daarna naar de baai gegaan. Ik had eerst nog een gesprek met een vriendin onder vier ogen. Met uitzicht op die eindeloze blauwe zee, die nooit verveeld.
Thuisgekomen heb ik snel een bikini aan gedaan en ben ook naar de baai gegaan. Lekker even liggen lezen en uitrusten, tot de zon bijna onder ging.
Zodat we heel laat aan tafel zaten, maar ach, morgen is het zaterdag.
Nog één nachtje slapen, en dan moet die koffer echt ingepakt. Alleen zag Ard toen hij mij wilde inchecken dat ik op "standby" sta. De vlucht is dus overboekt en de kans zit er in dat ik pas zondag mee kan. Dat zou me balen zijn! Een andere mogelijkheid is nog dat ik in de businessclass mee mag. Of dat ik wel gewoon mee kan... Alle opties zijn open. Dus we gaan in elk geval op tijd naar Hato!

1 opmerking:

Stijnie zei

Mariette,een hele goede reis en een een hele fijne tijd in Nederland!!
En voor de achterblijvers, sterkte! Zet em op!