donderdag 2 mei 2013

Hoe gek kun je doen...

In een vlaag van verstandsverbijstering besloot ik vanmiddag dat het Playmobil opgeruimd ging worden. De bende is altijd meer dan je van te voren inschat. In elk geval is het nu uitgezocht, bij elkaar gepakt, en staat het aan de kant.




De manege mag beneden blijven. De rest: ziekenhuis, vakantiehuis, camper, cruiseboot, vliegveld en alles wat er bij hoort, gaat naar de zolder. Opgeruimd staat netjes. Ze spelen er haast niet meer mee, misschien dat ik er tzt iemand blij mee kan maken. Als ik er zelf afscheid van kan nemen...

Vanmiddag zijn Theo en ik naar Kranshi geweest. In de hoop dat er geen pasfoto nodig was, zijn we er gelijk heen gegaan. Helaas, we moesten eerst een afspraak maken. En pasfoto's meenemen. Dus hebben we eerst foto's laten maken en zijn we toen naar huis gegaan. Alwaar ik probeerde om telefonisch een afspraak te maken, helaas, geen verbinding. Geen idee waar het aan ligt. Niet aan onze telefoon. Morgen maar eens weer proberen.

Ard had vandaag een veiligheidstraining van school. Voor management en schoolleiders. Hij was erg enthousiast over hoe de dag verlopen was.



Tja, en dan morgen beginnen. Heel benieuwd hoe het zal verlopen...

2 opmerkingen:

Stijnie zei

Succes morgen, Mariëtte! we kijken uit naar je verslag!

Unknown zei

Als je ooit afscheid kunt nemen van Play Mobil....ik hou me aanbevolen (ligt er aan wat het kost natuurlijk), maar in combinatie met mijn mega legobak (spaar ik ook, dus alles is welkom) op school is dit natuurlijk super....volgend schooljaar misschien (kun je nog een tijdje afscheid nemen, hi hi). Groetjes, Josée (groep 3 A)