woensdag 1 mei 2013

Dag van de Arbeid

Dus alles, echt alles, is dicht. Zelfs de Kooyman. Ard heeft het nog geprobeerd, vanmorgen. Helaas, onverrichterzake terug naar huis. Hij had wel Theo even afgezet op Saliña, die had weer een filmdag. Eén klasgenoot was niet op komen dagen, terwijl hij wel een rol had. Daar was Theo niet zo blij mee, die jongen krijgt het moeilijk, morgen. Als ik Theo zo hoor....

Theo was dus al vroeg de deur uit. Had ook een leuke dag gehad: bij de ranch, een manege. Ik ben wel heel benieuwd naar die film!
Thijs wilde graag naar de baai. Vooruit, dat mocht. Later gingen ook Arjan en Ellen, samen. En tenslotte ging ook Ard.

 

Ik ben toch maar aan de arbeid gegaan, wat moet je anders op deze dag... De kamer van Ellen eerst uitgemest. Daarna nog die van Thijs. Het was geen overbodige luxe. Dus nu een voldaan gevoel.

Tussendoor heb ik vandaag uitgezocht hoe je je paspoort moet verlengen. Naar Kranshi gaan met je oude paspoort, je sédula en een recente pasfoto. En dan komt het vanzelf goed. Theo en ik moeten allebei een nieuwe voor het eind van de maand. Dus gaan we morgenmiddag maar eens proberen of we het voor elkaar kunnen krijgen. Hopelijk is de wachtrij niet zo lang. Dat weet je daar maar nooit.


Geen opmerkingen: