maandag 7 oktober 2013

installeren

Arjan mocht vandaag met Ard mee om te helpen met de nieuwe computers. Ook Thijs deelde in de pret. Thijs heeft vooral opgeruimd. Dozen, plastic, piepschuim. Kun je allemaal leuke dingen mee doen.
Arjan?? Eigenlijk weet ik niet wat hij precies heeft gedaan, maar hij kwam thuis met glimmende oogjes. Dat betekent altijd dat hij het naar zijn zin heeft gehad. Hij is erg gemotiveerd om van de week nog meer te doen. Heel fijn, zinvol bezig zijn...

Ard had vanmorgen zijn laptop vergeten. Daar kwam hij achter toen hij al meer dan halverwege was. Dus doorgereden, kinderen aan het werk gezet. Later op de ochtend is hij toen nog naar huis gereden.
Waar Theo net klaar was met de ramen van het appartement. Handige huisman...
Voor de tweede keer op weg naar kantoor, komt Ard er halverwege weer achter dat hij zijn laptop nog een keer vergeten is.
Wel komisch. Niet echt iets voor Ard.

Onze nieuwe gasten kwamen met anderhalf uur vertraging aan. Was KLM al weken op tijd, of zelfs te vroeg, vandaag hebben ze hun gemiddelde weer even flink omhooggetrokken. Hopen dat jullie het volgende week beter doen, Margriet!
Ach, als je dan één keer geland bent, dan ben je die lange zit ook wel weer vergeten. In elk geval scheen hier de zon en was het lekker warm.

Bij mij was het vandaag erg druk. En heel erg rommelig. Achter elkaar kwamen er patiënten waar iets bijzonders mee was. Kleine kinderen. Mensen die moeilijk te prikken waren. Speciale onderzoeken. Ik schoot voor geen meter op. Dus heb ik de hulp van een collega ingeroepen, zij heeft voor mij de aanvragen in de computer gezet. Hoefde ik alleen maar de barcodes te pakken en te prikken. Gaat meteen een stuk sneller. Tussendoor hielp ze ook nog even de patiënten die alleen maar een potje moesten voor urine of ontlasting.
Aangezien de moeder van een andere collega is overleden (ze was al ziek, maar toch, het is je moeder...) moet ik morgen ook werken. Gelukkig kan ik dan vrijdag wel vrij zijn. Heb ik een lekker lang weekend.
Beetje rare dag wel, op het Lab. Want er was ook nog een collega jarig en morgen is er weer iemand jarig. En dan weet je dat Josephine rouwt.


Geen opmerkingen: