vrijdag 4 oktober 2013

Vakantie gehaald...

Theo is z'n vakantie begonnen met de laatste boom omhakken. Nu is het helemaal een kaal gezicht. Dachten we nog dat de buren nooit voor het raam staan, op hun slaapkamer... Haha, de boom is weg, zag ik toch vanavond tijdens het eten dat er voortdurend door een kier van de gordijnen werd geloerd. Hopen dat die lol er snel af gaat.
Zo indrukwekkend zijn wij toch niet, dat er steeds gekeken moet worden? Nou ja, en anders doen ze maar.
Ik had een rommelige, chaotische ochtend. Op de prikpost was het druk, vooral met allerlei dingen die ik anders niet onder ogen krijg. Kweken en uitstrijken. Veel kopiëren en extra formulieren schrijven. Uiteindelijk was het nog na 1 uur dat ik wegging.

Na de AH ben ik gelijk langsgereden bij de Bloedbank. T-shirts halen voor de walk van volgende week. Ellen was naar tante Aïda. Ard had Thijs van school gehaald. Dan kan ik een andere route nemen dan anders... Leuk om eens te kijken bij de Bloedbank.

Ard was nog met Thijs naar de baai. Thijs vertelde later dat de jongens bij de bar hem een tiptop hadden gegeven, omdat hij zo goed geoefend had met tafels. Ze hadden hem pen en papier gegeven, hij tafels schrijven... Lachen toch, bij de bar aan de baai je tafels leren! Wie zegt hem dat na?

Later moest Ard nog naar een feestje van zijn werk. Om goed half 9 was hij weer thuis. Ellen en Thijs in bed, Arjan bijna naar bed.
Morgen lekker niks aan verplichtingen (buiten de deur...) dus uitslapen!!

Geen opmerkingen: